Thursday, December 30, 2010

Hobi Saya

Salam,

setiap manusia ada hobi. saya juga ada hobi, hobi saya ialah bermain badminton. saya suka bermain badminton kerana abah saya bermain badminton setiap malam dalam 3 minggu sekali. abah saya ajar bermain badminton setiap petang sebab itu saya suka bermain badminton.

saya pernah mewalkili rumah sukan untuk permainan campuran, saya telah memdapat tempat pertama. saya menerime hamper. dalam hamper ada air kotak, super ring dan biskut. saya sangat gembira dan akan lebih yakin untuk bermain mewakili sekolah.

3 comments:

Zikri Husaini said...

dulu masa sekolah ... memang selalu jadi wakil sekolah nie... bukan sukan jerla.. koko pun memang ada...

http://zikrihusaini.com

Aiku said...

terima kasih komen blog saya. koko saya masih belum berminan, tapi saya akan cuba masa hadapan.

zik said...

beres... :-) kalau rajin update lah cerita2 macam nie.. ok jer... :-)